FAQ | The Castle Run

1. BIURO ZAWODÓW - pakiety startowe do odbioru:

15 października (sobota), w godz. 11.00 – 19.00, Aqua - Zdrój w Wałbrzychu, ul. Ratuszowa 6 (wejście główne).

16 października (niedziela), w godz. 7:30 – 9:00, ul. Piastów Śląskich, kierunek Zamek Książ - lokalizacja namiot.

Odbieranie pakietów odbywać się będzie na podstawie dokumentu identyfikacyjnego ze zdjęciem.

UWAGA:  W imieniu zawodnika/ów pakiet startowy może odebrać osoba, która ma upoważnienie na piśmie osoby/osób, za którą/e dokonuje odbioru pakietu/ów oraz jej/ich oświadczenie/a.

Do pobrania => UPOWAŻNIENIE i OŚWIADCZENIE.

WAŻNE: Prosimy o wcześniejsze przybycie w niedzielę, jeśli nie odebrałeś w sobotę pakietu startowego. Dla osób, które na miejsce dotrą po godz. 09:00 pakiety nie zostaną wydane z uwagi na zamknięcie biura zawodów.

UWAGA: Zawodnicy którzy nie ukończyli 18 lat zobowiązane są do okazania zgody przy odbieraniu pakietów startowych na udział w biegu z podpisem rodzica bądź opiekuna prawnego, wyrażającego zgodę na udział w biegu osoby niepełnoletniej i biorącego za nią odpowiedzialność => OŚWIADCZENIE DO POBRANIA.

2. TWÓJ NR STARTOWY:
Oto lista zawodników, którzy biorą udział w zawodach: http://www.thecastlerun.pl/zapisani Znajdź na niej swoje nazwisko i zapamiętaj swój nr startowy. Przy odbiorze pakietu startowego spójrz czy otrzymałeś taki sam nr startowy jak i chip. To bardzo ważne!

3. ROZGRZEWKA
Około godz. 09:45 zaprosimy wszystkich zawodników na dziedziniec zamku, gdzie odbędzie się wspólna rozgrzewka.

4. START
godz. 10.00

5. TRASA
Trasa według pomiarów GPS Garmin mierzy ok. 10 km. Trasa nie jest atestowana stąd mogą pojawić się różnice w odczycie odległości na poszczególnych urządzeniach GPS kontrolujących bieg zawodnika.

Trasa przebiega przez Książański Park Krajobrazowy ze startem i metą przed wejściem na dziedziniec do Zamku Książ. Podłoże jest liściaste, miękkie, w niektórych momentach z uwagi na pogodę może być także ślisko. Dlatego niezbędne jest obuwie sportowe przeznaczone do biegania w terenie.

Trasa zostanie oznaczona:
1. Strzałkami informacyjnymi na drzewach,
2. Na podłożu strzałkami w kolorze żółtym,
3. Taśmą biało – czerwoną,
4. Drogę w newralgicznych miejscach będą wskazywać wolontariusze na trasie,
5. Wśród biegaczy pojawią się także rowerzyści wyznaczający trasę.

6. POMIAR CZASU
Odbywa się za pomocą chipa ZWROTNEGO, który oddajemy po przekroczeniu linii mety w tzw. strefie zawodnika wrzucając do białego kubła. Chip przewiązujemy przez sznurówkę do obuwia. Instrukcję jak to zrobić, podamy przed biegiem.

Firmą obsługującą pomiar czasu jest Monster Event.
Limit czasowy do pokonania dystansu: 140 minut

7. PARKING
Samochód najlepiej zostawić na parkingu zlokalizowanym przy ul. Piastów Śląskich po prawej stronie tuż przy biurze zawodów. Koszt to 5 zł za cały dzień. Hasło do zniżki: bieg the
castle run.

8. DEPOZYT i SZATNIA
Będą zlokalizowane tuż obok biura zawodów w formie namiotu. Prosimy wartościowe rzeczy zostawić w domu. Depozyt będzie cały czas obsługiwany przez nasz zespół, a ubrania zostaną powieszone na wieszakach lub zawinięte w worek z podpisem nr startowego.

9. PUNKT NAWADNIAJĄCY
Po ok. 5km dla zawodników będzie dostępny punkt nawadniający.

10. POSIŁEK REGENERACYJNY
Każdy zawodnik otrzyma bon w pakiecie startowym na bezpłatny posiłek regeneracyjny (makaron z pomidorami) zaserwowany w restauracji OŚLA BRAMA. Ponadto na miejscu będzie dostępna woda dla wszystkich zawodników.

11. BILET ULGOWY do ZAMKU KSIĄŻ
Każdy z zawodników może w tym dniu skorzystać z ulgowego wejścia i zwiedzania zamku.

UWAGA: zwiedzanie bez przewodnika. Upoważnieniem do zakupu biletu ulgowego (25 zł/osoba) jest nr startowy i jego okazanie w kasie. W tej cenie każdy zawodnik może zwiedzić: Zamek Książ, tarasy oraz Palmiarnię oddaloną od Zamku o ok. 1,5km znajdującą się przy ul. Wrocławskiej 158.

12. DEKORACJA ZWYCIĘZCÓW
Dekoracja odbędzie się na dziedzińcu zamku około g. 11: 30. Nagrodzonych i wyróżnionych na podium zostanie: 6 zawodników w kategorii OPEN. 24 zawodników (12 kobiet i 12 mężczyzn) - zwycięzców w poszczególnych kategoriach wiekowych (miejsca 1-3).

13. WYNIKI
Wyniki zostaną wydrukowane i wywieszone na miejscu ok. godz. 11:45 w okolicach startu i mety. Ponadto na wyniki zostaną opublikowane do godz. 15.00 na stronie:

www.thecastlerun.pl.

14. TOALETY
Dla zawodników będą dostępne toalety TOI TOI przy starcie i mecie oraz w okolicy biura zawodów/depozytu.

15. MASZ PYTANIA?
Z chęcią na nie odpowiemy do dnia 15.10. do godz. 22.00. Po tym czasie będziemy pracować dla Ciebie w terenie przygotowując niedzielną imprezę.